chocolatefudgebrownie

Här sitter jag och äter ben&jerry's vilket är fööör gott, har inte ätit det sedan i sommras tror ja :| Har precis kommit hem ifrån Sara iaf, och jag fick också med mig mina klackar hem som ja glömde där på nyår hehe! 

Idag i skolan hade vi teater, det var sjukt kul, skrattade exakt hela tiden, så jag tror man kommer orka upp till den lektionen tack vare alla underbara esteter. Resten av dagen gick snabbt som bara den, och slutade tidigt, somnade hemma i 3 timmar, det var meningen att jag skulle ta en powernap men så blev inte fallet.. Åt lite sushi som jag fick av mamma, och sen drog jag iväg till Sara och så har min dag sett ut!:) Nån mer än jag som tycker att snön kan försvinna så att våren kan komma, och tillslut sommaren??

och btw, emmelie och louise skrattar åt mig när jag springer för att dom tycker jag är för prydlig för att springa :O hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0