bad update

Hey there! Sorry för den dåliga uppdateringen, men har helt enkelt varit ganska upptagen dom senaste dagarna, har haft väldigt roligt =) Kan ju börja ifrån där jag slutade, SNABBA CASH var bra faktist, jag hade inte så höga förväntingar på den, så jag antar att det var de som gjorde den så bra! Sov hos lou&em,med viktoria till fredag, då vare skola och längdskidor, hahaha, jag lovar jag ska aldrig ställa mig på ett par skidor igen!! Efter skolan blev det stan med viktoria och louise, sen var det bara att göra sig iordning för att fira PIPPO som fyllde 18, stort grattis till han! Det var en rolig kväll, och sen hamnade vi på grillcorner för lite fyllekäk & tillslut var det bara jag och louise kvar, och där började vi spela in videos, wannabe 'tjena...läget?!' .. Det var riktigt kul, älskar när man kan skratta åt vad som helst. Videos kommer inom kort! I går sov vi lääänge, och sen var det dags att sätta klackarna i taket igen, hemma hos Nela :) de var en rolig kväll, och sen hamnade vi på efterfest och kom inte hem föränn 10 i morse.... var inte lite trött då, men om jag får säga det själv var det två kanon kvällar i rad! Och idag blev det bio med lillebror och mamma, alvin och gänget 2, söt liten film det där! Nu är det mest ångest för att det är skola imorgon.. fan har inte hunnit pluggat någonting i helgen! Kanske hinner göra lite ikväll om jag har lust..

jag & johanna i fredags, innan pippo's fest!



Kommentarer
Postat av: sv

skitfint, vart är halsbandet ifrån? :)

2010-01-24 @ 22:33:44
Postat av: Anonym

sv: tack:) ifrån gina tricot

2010-01-25 @ 00:17:27
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

varifron e ditt halsband? snyggt

2010-01-25 @ 19:29:13
Postat av: Anonym

how tall e du ? :p

2010-01-25 @ 19:30:39
Postat av: Anonym

kollar du kommenataren däruppe så har jag svarat var det är ifrån!



jag har inte mätt mig på länge men jag är kortis, kanske 1.65

2010-01-25 @ 19:35:12
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0