nattinlägg

hello there.
Kom hem ifrån sthlm runt halv 8 idag, det har varit supermys och superkul, bio,restaurang, och 3 dagars shopping även om jag inte hittade så mycket, dock i det iskalla vädret, det är galet kallt & det skulle inte skada om man var i typ thailand nu eller något liknande.. När jag kom hem så tog jag en lång varm dusch, och sedan gjorde jag mig iordning för att möta louise & viktoria på stan, sen gick vi hem till louise, vi kollade på tv, satte på vattenpipan en stund. Sen blev det dags för mig att åka hem för imorgon ska jag ÄNTLIGEN få nytt löshår. Ska ta ur mitt gammla, färga håret, sen sätta i nya, så jag blir sittandes där mer än halva dagen iaf, så det blir en tidig morgon! Jag är sååå glad att vi inte börjar skolan förns på Måndag, de ni ;) Jusjta, jag såg Avatar för andra gången på bio igår, fast denna gång i 3D.. filmen är så bra, och har ett bra budskap också, se den ni som inte har sett den!

nu blir det sängen om jag ska orka upp. puss


lite smått o gott hehe


bikinin kom hem i brevlådan idag så jag tog med den på bild, den är ifrån nelly!

*mörka jeans. (mina första jeans på skitlänge, har bara använt jeansleggings)
*tights med massa diamanter
*långärmad grå tröja
*hög kjol i skinn
*nitskärp , i love it
*grå väst med nitar
*2 långärmade koftor, svart & rosa/beige?

Kommentarer
Postat av: Paula

Nice leggins!

2010-01-08 @ 09:23:32
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0