30 januari

Skapligt trött är jag, igår var det en väldigt lång dag, men sjukt roligt var det att spela fotboll även fast vi förlorare alla 4-gruppspelsmatcher ;D Tyckte vi blev bättre och bätte för varje match, och vi spelade ju trots allt för skojs skull! Väckte gamla fotbollsminnen! Kom iaf hem vid 1 tiden någon gång, raka vägen till sängen för att sedan gå upp kl 10, skulle tatuera mig och det har jag nu gjort :D Emmelie och Louise följde med mig, och jag är jättenöjd och fan, jag trodde det skulle göra mycket ondare än vad det gjorde, självklart gjorde det ont men man vänjde sig efter ett tag. Har stått ute i converse och väntat på bussen, så nu är mina fötter som isbitar och jag stog inte ens länge, vadfan kan det bli varmt någon gång!! Nu känner jag för att ta en powernap :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

va sejer din tatuering? nice :)

2010-01-30 @ 13:47:14
Postat av: Anonym

so random, men har du några råd för korta tjejer? typ hur man ska se bra ut osv. har riktigt dåligt självförtroende haha (a)

2010-01-30 @ 13:53:13
Postat av: louise svarar

tro,hopp & kärlek :)



mja det gäller att trivas i sig själv, det är när man själv tycker om hur man ser ut som man ser som bäst ut tror jag! Jag själv trivs med att vara kort, aldrig varit ngt problem, om det hjälper dig så säger ja såhär; helldre kort än för lång, vi behöver ju aldrig oroa oss för att killen ska vara kortare eller att vi blir för långa med klackar ;)keep that in mind.

2010-01-30 @ 14:14:14
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du tatueringen?

2010-01-30 @ 15:43:55
Postat av: louise svarar

underarmen, som sagt.

2010-01-30 @ 15:44:53
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: maja

vart gjorde du den? =) asså på vilket ställe :D

2010-01-30 @ 19:41:23
Postat av: Anonym

vad heter stället du tatuerade dig hos?

2010-02-04 @ 14:33:14
Postat av: louise svarar

hos en kille som heter nicolais.

2010-02-04 @ 23:23:14
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0