2 januari

hello. idag och igår har jag inte haft något liv :D ni minns att jag var sjuk innan nyår? förra året var jag sjuk *hïhi* oj vad kul ne.. Det jag skulle komma fram till var att det blev inte bättre av att jag var ute och festade, vaknade hess som jag vet inte vad igår, kände inte igen min egen röst, så året börjar lite segt med att sitta hemma två dagar i rad. Fast om jag ska vara helt ärlig har det varit riktigt skönt och välbehövligt! Har kollat på en massa film, det går ju sjukt bra filmer på tv'n hela dagarna.. jag börjar äntligen känna mig bättre, så får hoppas att det håller sig så och inte återvänder som sist. Skulle som sagt åkt till sthlm idag med massa tjejer, men det har blivit uppskjutet till ett tag framöver. Men jag åker till sthlm på Måndag iaf för att möta upp lorena & johanna, där blir det shopping och bio, sen sover jag där och vet inte riktigt hur länge jag stannar, men det blir skönt att komma bort. Är iaf mest taggad till helgen, då får jag träffa alla mina danstjejor ♥ och då blire fiestaa!




det här året smäller det & det har med sig en massa roligheter:
några ex

* Massa massa dans ofc
* London i maj (förhoppningsvis)
* Det blir äntligen sommar & jag slutar tvåan = ett år kvar till STUDENTEN!
* Utomlandsresa som kommer innehålla massa fiesta,sol,bad med underbara brudar
* Jag fyller 18 vilket innebär
- Körkort(?)
- Krogen
- Massa andra roligheter man får göra..

och denna lista kommer bara fyllas på med en massa roligheter under hela året. 2010 yesyesyes.
nej, nu har jag bestämt mig, nu ska det vara nog. ska ta tag i det här!

Kommentarer
Postat av: Emretine

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-05-13 @ 13:28:46
URL: http://emretine.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0