18 januari

Seg start på veckan som nästan alla veckor, men sista lektionen var massage, som var chill.. sen åkte jag & louise hem, var hos em&lou en stund tills mamma hämtade mig, och så åkte vi och handlade lite.. var såå himla sugen på en massa gott, för jag var duktig i helgen och åt knappt något onyttigt, så jag tyckte att jag förtjänade lite gott! Har precis ätit majskolv med mamsi, och kollar på raw comedy club som snart är slut, kan knappt hålla mina ögon öppna idag, så det blir tidig kväll för mig vilket betyder att jag ska sova nu,snart ;D världens bästa dag imorgon som innehåller att jag börjar 10, har jazz,lunch,impro/kompro, slutar runt 14.00 ;) cyyaa
längtar till vi flyttar!

här får ni en tung koreografi

Kommentarer
Postat av: Maximilianviktoria

Great site, keep up the great work

2011-03-08 @ 10:52:37
URL: http://maximilianviktoria.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0