värd dag!

Hello there.
precis hemkommen ifrån sthlm, tänkte skriva ett litet nattinlägg!
har varit en myycket värd dag med thim i sthlm, först shopping och sedan tog vi klass för yeya ektström! hon är en så tung dansare, önskar att man kunde ta klasser för henne oftare men hon är nästan aldrig i sverige.. så har ni chans att ta för henne, DO IT, jag gillar verkligen hennes dansstil och hennes sätt att lära ut. Fick med mig en hel del shopping, mest danskläder haha, men så blir det ibland, yees.
Imorgon ska jag uppträda på folkets dårå, ska upp rätt tidigt, och kommer vara borta hela dagen, umgås med dansgänget jag ska uppträda med.. så vi hörs väl efter =) Kom gärna och kolla om ni vill, kl 7 på folkets här i örebro! Godnatt

Yeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0