Tisdag

hejsan! blev inget inlägg igår, men det är så skönt att inte behöva tänka på något när det är lov, so thats why.
gick iaf upp tidigt och färgade håret, det blev bra, sen drog jag till gymmet (vaknade med massa träningsvärk idag) senare drog jag till vivalla, hem till eve en stund innan träningen! Vi ska uppträda på folkets på fredag, det är mer att vi ska fylla i nr:et igentligen, vi skulle inte vara med från början så vi har fått lära oss allt nu, några dagar innan uppträdandet. jag och johanna! Uppträdandet är för att eves mindre elever ska få visa upp sig iaf :) så söta! Kom hem ganska så sent, och hade inte hunnit ätit på hela dagen, så däckade i soffan med twilight medans jag väntade på att ''mr.hemlig'' skulle komma till mig. Det var mys!

Har precis kollat på twilight: new moon de filmerna är så bra, jag längtar till i sommar då den tredje filmen kommer ut! Har inga planer för dagen, och det känns som att ja bara vill ligga i sängen, börjar bli förkyld och har fått ont i halsen under natten.. Ikväll blir det träning igen. På torsdag har jag och thim bokat in en tripp till sthlm, med shopping och dans


ttyl :*

Kommentarer
Postat av: taziiii/simon

ajdå

2010-02-23 @ 15:34:25
Postat av: flora

vem är mr hemlig?=)

2010-02-23 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0