summary

hello there! gör såhär lite kortfattat nu.
min tisdag: dans i skolan, endast jazz & anatomi, sedan slutade vi.. åkte hem snabbt och hämtade gym kläder, sen mötte jag louise på stan & vi kikade runt en stund innan gymmet, besmir och josue var med på gymmet också, och efter gick vi och åt sushi på east west! då va tomaz m också. Väntade på bussen på resecentrum med J, och där var min tisdag slut!
onsdag: hemma ifrån skolan, skrev igår!


torsdag/idag: trodde dagen skulle börja med balett, men när vi väl kommer till svänghjulet så får vi höra att vår balettlärares rygg har låst sig ;s låter inte skönt, hoppas det blir bra! så det blev modern klass med monika istället, fkts rätt kul idag, och sen mer anatomi.. gick snabbt och sen var det s.block, gick tidigare för skulle till m-berg med mamma :) hittade grejjerna som ni ser här under! Sen fick jag ta bussen till stan, för mamma skulle till kumla på möte. I stan mötte jag upp louise & emmelie, och vi gick till bells för att fika, och efter nån minut kom också besmir och josue! Trevlig stund och lite skratt ÅT louise, inte MED haha ;) skojja gumman, u know I love you! och nu sitter jag här och har det mysigt för mig själv! Fick mat ifrån Subway av mamma, yummie men nu är jag proppmätt! Fan vad ja vill dansa just nu, commercial jazz skulle vara för kul, kan linn bli frisk i sitt knä någon gång :( hugggz
HELG IMORGON!


Kommentarer
Postat av: louise

louiz :( sluta va så dum!

2010-02-04 @ 23:28:19
URL: http://louiseg.devote.se
Postat av: Ida

ojoj louise vem e j vid resecentrum? :D tajta med besmir och josue eller whats up? :D

2010-02-08 @ 20:22:13
Postat av: Anonym

hallå?? varför svarar du ej?

2010-02-19 @ 09:28:09
Postat av: johanna :)

hallå?? varför svarar du ej?

2010-02-19 @ 09:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0