söndagsmys

Som alla söndagar så har det varit helmys, + att det bästa är att det är lov imorgon! Kan inte bli bättre,naej.. Igår kväll kom en mysig person över till mig, sen vare mys hela dagen idag med! :* Måste bara säga att jag stortrivs i nya lägenheten, allt är så nytt och fräsch, och det bästa är att vi är dom första som bor här eftersom det är nybyggt, känns skönt på något sätt att ingen använt duschen,toalett,kök osv. hehe.. nog om det! Imorgon ska jag upp, första dagen på lovet kl 7 -.- för att färga håret och sen kolla tid för att förlänga naglar. Värt! Så tänkte slänga på en film nu att mysa till :)
ha en fortsatt trevlig söndag

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Vill du bli veckans blogg hos mej.?

Skriv en kommentar att du är med här: http://sandrarr.blogg.se/



Lycka till.!

(Om du anser detta som störande, ursäktar jag)

2010-02-22 @ 13:21:33
URL: http://sandrarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0