Sometimes,change is everything

... Kan stämma!
Vaknade upp hemma hos ida imorse, helt själv, hon hade redan gått till skolan.. men ohoo vad skönt det var att sova ut (hade sovmorgon). Hade engelska prov idag i skolan, det har nog aldrig gått så dåligt på ett engelskaprov för mig, det är min grejj men nä, hade inte ens tagit upp blocket för att plugga så jag får skylla mig själv! Följde med Louise som skulle tatuera sig efter skolan, den blev fierce, köpte med mat ifrån BK gjorde vi också, fan vilka tjockisar vi är! Sen gick vi på stan för att fixa lite till imorgon, Lorena styr middag med alla tjejer, det kommer bli mys =) Har precis kommit innanför dörren nu, och är sjukt seg... hade planer för kvällen men det känns som att jag bara vill ligga och slöa hemma i sängen, inga fel ibland visst? Idag fick vi föresten nyckeln till nya lägenheten, wihooo äntligen säger jag bara, så det blir flytt i helgen/veckan & jag ska fixa finaste rummet. Tycker ni ska bli bättre på att kommentera, ställ frågor, vad ni vill, eller säg vad jag ska skriva om eller göra för att bloggen ska bli bättre, hihi. Later

peace and love


Kommentarer
Postat av: Antonekung

Heej syrran:)<3 skit snygg header. Har gjort en ny blogg hoppas du kollar på den:)<3 ha en bra helg <3

2010-02-13 @ 10:47:15
URL: http://antonekung.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0