money to blow

hola
har varit väldigt dålig på att uppdatera nu på lovet, sorry 'bout that, men det blir ändring på nu när lovet tråkigt nog är slut, skulle inte skada med lite mera ledighet! Har städat mitt rum lite, och fått bort lite mera flyttlådor, men fan.. varför har jag så mycket jävla kläder som jag inte vet vart jag ska lägga? Hjääälp någon! Dags att rensa känner jag, men vem orkar? Aja, idag har det varit lugnt, tog mig till dansen förut, var väldigt seg men det funka. Och nu har jag städat ungefär hela kvällen, dags att slappna av och kolla på vampire diaries nu..
Mindre kul: skola imorgon, och den här veckan kommer bestå av en massa plugg upptäckte jag idag! -.- vi hörs imorgon, godnatt

bjuder på en skön låt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

love ur blog. men uppdatera oftare .. typ om din stil, dina dansvideor osv :)

2010-03-01 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0