man mår som man förtjänar,ja

gårkvällen var klockren med mina underbara danstjejer :D ♥
och idag.... då mår man som man förtjänar, så jag har ingen lust att blogga idag igentligen men tänkte bara visa att jag lever! Åt frukost på BK imorse med lorre,viktoria och lou. Sen drog jag hem och däckade i sängen, hade igentligen dans men råkade sova lite för länge, så den missade jag! Har kollat på två filmer under kvällen, the ugly truth & soulplane, haha livets film! nu blir det nog sängen för mig, och imorgon ännu en ny vecka, segt!
godnatt

gårdagens b-day girl! :*


Kommentarer
Postat av: amandabraf

hahah du hittade den snyggaste bilden också gumman ;D tack som fan för kvällen & natten, de va guld värt! <3 loveu!

2010-02-08 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0