live like we're dying

Hejsan läsare!
den dåliga uppdateringen beror på att vi har flyttat, förlåt för det men nu är jag tillbaka, ska svara på era kommentarer så fort som möjligt :) så jag har precis kopplat in datorn och internet här hemma. Tänkte berätta lite om slutet av veckan som jag inte skrivit något om. Var ju med klassen till sthlm i torsdags, bussresan hem var ju typ det roligaste, med världens bästa klasskamrater haha. Vi besökte kungliga operan, och där var det rundvandring, och man får inte ens sitta på stolarna för det var så dyrt tyg i vissa rum, bara kungligheter får sitta där. Sen kollade på på balett, det var såå fint! Vi dansare gick efter halva, för att vi skulle till en dansklass på kulturama, kollade på en modern klass, kul i början men sen blev det väl segt för alla var så hungriga osv. Gick och åt kinamat i kungshallen, hann endast gå in på Gina tricot innan bussen skulle åka, och självklart fick jag med mig en tröja därifrån, shame on me! Sen var det sjukt kul på bussresan hem, flummiga dansare.. retards alltså haha, men kan inte bli bättre. När jag kom hem åkte jag till nya lägenheten :D det är sjukt skönt att bo här.
igår var det skola, inlämingsupgerna skulle vara färdiga och inlämnade, och jag lyckades för en gångs skull vara klar med båda! Det har varit en intensiv vecka, men sådana är också bra. När jag kom hem åkte jag för att dansa med eve,eden och johanna, vi ska uppträda nästa fredag, fick förfrågan om det igår, så då ställde jag upp :) Sen var det jazz efter det på entré. På kvällen kom thim hem till mig och vi chillade och kollade filmer.. och där var den dagen slut. Idag ska jag fixa här hemma i lägenheten, packa upp och vika in kläder o shit -.- men det är äntligen LOV!

ttyl :* ( får vi se om någon orkar läsa det här tråkiga långa inlägget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0