I'm ready to fall

Måndag.
Ny vecka igen, men också sista veckan innan lov, så f*cking skönt rent ut sagt!! Är så skoltrött, men vi har ingen vanlig vecka, arbetsmiljö vecka, så vi kommer ha massa föreläsningar,redovisningar & inlämningsupger -.- Alltså en hel kurs på 50 poäng ihoptryckt i en vecka, men på onsdag har vi ledigt, och på torsdag blir det sthlm med hela klassen, kolla på balett och sen till kulturama :) bussen går 06.55, kul sovmorgon? haha.. Kan ju sova på bussen trots allt. Dagen gick snabbt, inte alls jobbig, sen blev det massage fast de bara var jag,louise,sara & sandro. För vi var tydligen lediga? Så blev det iaf pausmassage, älskar massage alltså.. sen fotmassage! Sluta halv 5 och sen åkte jag upp och fixade nya hörlurar, tack för dom världens bästa mammi ♥ Jag har den bästa mamman i världen kan jag lova. Nu blir det one tree hill, sen iväg till gymmet (om ja finner ork).


I wanna lose myself in love
Let you have me completely
If I give you all my trust
Can I just let me go?
Let me not be afraid
To let you find my way


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte eftersom att du är ett breezy fan (A) http://www.livemixtapes.com/mixtapes/11305/chris_brown_in_my_zone.html

2010-02-15 @ 18:42:29
Postat av: Anonym

Vad kostar hörlurana :)?

2010-02-15 @ 18:52:02
Postat av: shams

like ur blog!

2010-02-15 @ 18:57:43
URL: http://thatkidd.blogg.se/
Postat av: louise svarar

Nice;)



dom kosta 500:-



tack, va kul :)

2010-02-15 @ 20:13:10
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0