he brings her to her feet, and smacks her down

tjenixen, haha!
imorse åkte jag halv 8 hemifrån till mammas jobb, sen satte jag mig och skrev till halv 11, umgicks lite med barnen på dagiset, så gullig med småbarn! '' Sitt här, sitt häär, hon ska sitta här'' Gick en sväng i kumla, sen hem till mormor för att äta, tog tåget in till stan och mötte en söt person haha. Fick med mig lite hem som vanligt-.- som jag ska visa här under. Sen blev det dans, och blev kvar med thim typ 2 timmar efter klass.. massageeee mm livet! Nu är det bara att ta fram det jag ska ha på mig imorgon, för sen ska mamma packa ner allt i lådor,sista natten i den här skitlägenheten!! Så när jag kommer hem ifrån sthlm imorgon så bor vi inte kvar, underbart. Men dags att dra sig och börja skriva 4 sidor på dator.. För ska lägga mig skapligt tidigt eftersom att bussen går 06.55 från risbergska ... Ni får ha det så bra söta läsare :*






kan nån säga till mig på skarpen, louise nu får det vara nog, köpt inte mera kläder!!!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lalle, nu får det vara nog! Du har redan så mycket fina kläder så sluta kööööp! Mkeeey?! Lägg pengar på en fin undulat istället :)

2010-02-17 @ 21:58:07
Postat av: Anonym

varifrån köpte du skorna och för hur mkt? Preciis såna som jag letat efter! :o sjuukt snygga :)

2010-02-18 @ 10:16:06
Postat av: a n t o n

hihi fina tröjor :)<3 söt du e :)

2010-02-18 @ 17:34:04
URL: http://antonekung.devote.se/
Postat av: sara:)

vart får du alla pengar ifrån, själv har ja bra mitt studiebidrag, jobbar du extra lr?:)

2010-02-19 @ 17:33:19
Postat av: M

SÅ fina skor!! Varifrån e de? Nice blogg btw

2010-02-19 @ 19:54:42
Postat av: louise svarar

Skorna är ifrån dinsko & kostar 500:-

:)



nej, jag jobbar inte extra hehe, men skulle vilja, så mycket kläder som ja köper -.-



tack!

2010-02-20 @ 13:54:04
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket slösar du i månaden?:D

2010-02-21 @ 14:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0