get me outta here

Är det nån mer än jag som är så jävla trött på det här vädret?! Nej, nu får det vara nog.. ta mig härifrån. Stannade hemma ifrån skolan idag, mådde illa på morgonen, det måste vara sömnbrist för efter några timmars sömn var illamåendet borta. Har sovit dåligt i helgen, och i  veckan. Men som tur är det snart helg igen, redan torsdag imorgon, veckorna flyger fram känns det som. I helgen ska vi fira Amandra Braf, som fyller 18, det blir party all night long har vi tänkt oss, och temat är - röda mattan! Fierce. snart blir det väl sängen, börjar kl 8 på morgonen med balett.. och sen två timmar modern! Sedan en lång s-block lektion, yippi .. :( Ikväll har jag också suttit och skrivit lite på mitt CV/Personliga brev, för nu är det dags att skaffa jobb känner jag. men vi hörs imorgon om inte annat :*


Kommentarer
Postat av: Gab

vad betyder det å vart gjorde du den ?

2010-02-05 @ 22:14:49
Postat av: louise svarar

tro,hopp,kärlek

hos en snubbe här i Örebro! ingen salong

2010-02-06 @ 15:03:02
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0