diva is a female version of a hustla..

Hello there!
ojoj,
vad det kändes igår att man inte dansat på ett tag, så 'intensivt' eller vad man ska kalla det. Men det var så sjukt kul att ha linn tillbaka och att få dansa. Bodywork out som uppvärmning eller, ah jag har träningsvärk som aldrig förr i min mage! Och inatt har jag inte sovit mycket, men det var bara att gå upp kl 7 imorse, för att ha balett lektion. Kändes som att jag sov under hela lektionen, men i slutet kom jag igång =) Sen var det en kul modern klass också, och världens segaste s-block lektion, den tog aldrig slut! Men äntligen är jag hemma, och jag ska äta,plugga,sova, osv.. :) Känns som att veckorna bara flyyyger fram.. skönt de. Något som inte är så skönt, är att jag lyckades glömma mina vita älskade wesc-hörlurar någonstans? sämst är jag. Bara att köpa nya då -.-

nu ska jag kolla på Oth =) Puss på er

ändrade planer, Ida är påväg till mig så det blir mys med henne :D

Kommentarer
Postat av: johanna

tack detsamma du:)

2010-02-11 @ 21:25:53
URL: http://johannatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0