You'll never know when the songs gonna play

En heldag på svänghjulet med mina danstjejer & grabbarna, hähä.. Vi har satt allt ljus och dansat igenom danserna 100 tals gånger känns det som, vi alla var sjukt trötta tillslut efter ca 9 timmar på svänghjulet? Haha det är sjukt, det är ju nästan så att vi bor där, kan ställa dit min säng så blire perfekt! När jag väl kom hem kände jag att det var dags att koreografera klart mitt solo, vilket jag gjorde, sämst bara att jag får stå i mitt lilla kök och korra och kan då inte dansa ut alla steg, men jag hoppas det blir bra. Nu ska jag käka & kolla greys, och sen blir det färgning av mitt hår och lite sånt där, och hoppas på att få sova tidigt.. :*


What if you wasted love and our love, our time disappeared
And the perfect song ends up being the last song you'll ever hear?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara få säga att du är en inspirationskälla utan dess like. Din målmedvetenhet är det inte många som har. Hoppas verkligen att du lyckas med dansen, för när man kämpar som du gör är man värd att lyckas! Keep it up girl

2010-12-02 @ 15:45:11
Postat av: louiz

Tack så mycket, blir alltid lika chockad när jag går en fin kommentar här på bloggen det värmer verkligen!!

2010-12-05 @ 21:13:47
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0