söndag

När jag vaknade åkte jag hem till min syster och vi kollade på eclipse och hade det lite mysigt innan jag skulle dra iväg på dansen, sista mix-träningen innan jullovet, körde slut på mig själv även fast jag lovade att jag skulle spara mig till föreställningarna i veckan, haha men det var svårt eftersom vi körde en sjukt rolig dans! Åkte raka vägen hem och eftersom jag redan var uppvärmd har jag stått och dansat igenom mitt solo hundra gånger, och gjorde om det lite osv.
Nu sitter jag och undrar vilka som läser min blogg, så skulle vara roligt med någon liten kommentar då o då :)
Ska ta och hoppa in i duschen nu och sen blire ett avsnitt av one tree hill och lite julmust till de, jag ska sova tidigt och bra den här veckan för att kunna prestera så bra som möjligt med cold case. PÖSS

hahaha, satt och skrattade åt den här tjejen förut.. hur arg blir hon inte?

Kommentarer
Postat av: agnes

Älskar din blogg läser den Varje dag:)

2010-12-05 @ 22:13:57
Postat av: sofia

jag läser :DD

2010-12-05 @ 23:17:28
URL: http://itshairspray.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag! skulle va roligare om d u bloggade oftare så man inte tappa lusten. du är såsöt! mer bilder. kram :)

2010-12-06 @ 17:51:50
Postat av: linn

omg, den där tjejen är skrämmer mig haha! :D<3

2010-12-07 @ 06:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0