quality timee

äntligen är det heeelg, en efterlängtad även om det inte varit en så jobbig vecka. igår var ju bloggen cp så det gick inte att logga in, men igår gick jag på stan med tjejerna IGEN, haha.. och sen bjöds vi på mat på pitchers, så det var ju värt! och idag har jag varit i skolan(svänghjulet) en snabbis för att ha omdömes prat & sen åkte jag och mormor till m-berg, och jag köpte en nyårsklänning där istället eftersom att den klänningen jag beställde från asos tydligen inte fanns i min strl ändå, smått störande, men nu hittade jag en annan som tur var =) jag får väl ta och visa den, eller så får ni se på nyår höhö. har ätit kina mat idag, luuuve it. har också pluggat lite körkortsteori, dags att ta tag i det där nu, men jag lyckades somna med böckerna på mig!

ikväll kommer tjejerna johanna,nela och angelica till mig och sen blir det mot frimis, DJ Quality spelar ikväll så då är det mucho bra musik! :* latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0