ohhh

idag har jag övningskört med pappsen,
det var sjukt längesen jag gjorde det & första gången jag körde i snö, men det gick bra!
men det jag skulle skriva om nu var, faaaan vad jag är olycklig när jag inte får dansa, jag börjar verkligen känna det nu, det är en sjuk tomhet i mig och jag måste få dansa snart innan jag spricker, varför måste det vara uppehåll för? trodde ju nämligen att jag skulle få dansa lite under lovet iaf, för cherie hampton skulle ha wintercamp som hon alltid har, men det blev ju tyvärr inställt. Har nästan lite ont i hjärtat, så mycket betyder dansen för mig! rastlösheten kryper sakta fram... hade jag haft en egen sal, skulle jag vara där NU med högsta volymen på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0