monster

13 december

ah, nu har det varit rätt mycket och jag har inte orkat bloggat,livet är lite upp och ner just nu, eller ja, känner mig bara tom. varför mår man så jävla bra en dag och nästa dag känns allt bara kasst? antar att det är så livet är men åhh, varför måste det vara så för? jaja, föreställningarna gick iaf sjukt bra förra veckan och det var så roligt och påfrestande för kroppen, men det gick över lite för snabbt tycker jag, för det var vad vi jobbade för hela hösten och nu äre bara over, bara en tråkig rapport att skriva, (yey) men det har varit underbart och killarna var grymma, vi alla har kommit varandra så himla nära! :)

är så sjukt dans sugen just nu, all dans är slut för julen typ, och det är också en anledning till varför jag känner mig så tom.. inget att gå upp och se fram emot på morgonen, för det är alltid det som får mig upp ur sängen, tanken på att jag får dansa. och så nu försöker jag trösta mig med att leta nyårsklänning, men går det bättre då? nej, finns knappt några jag gillar och när jag hittar någon jag gillar så finns det inte i min strl, det är verkligen så på ALLA :( haha detta är nästan komiskt hur dåligt allt känns...  önskar att jag kunde gå och lägga mig och sen vakna upp i typ april då det börjar bli lite varmare! jaa, ibland måste man ju få klaga lite


grattis linn toftling som äntligen fyller 18 år idag <3 
hon har det ju lite bättre än alla andra för hon är i thailand just nu och steker!



<3 malin,emma,angelica,amanda,linn & jag
marcus & cc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0