godnatt

hallådär people
julafton igår bestod av massa massa julmat,godis
och mys med familjen. och jag fick jättefina julklappar!
somnade också 2 gånger under dagen pga att jag fortf kände mig sjuk&svag som en liten myra.
hehe, men jag har knarkat alvedon hela veckan nu och imorgon hoppas jag att jag slipper, för då ska jag ut med tjejerna, saknar dom juu så det är bäst för mig själv att jag är frisk! ;) idag har jag bara tagit det lugnt hemma, och så har jag varit på biopremiären för narnia med familjen,mys! men som sagt, imorgon blir det utgång .. fan... vare sig jag är helt frisk eller ej, orkar inte ligga hemma mera!! nu ska jag läsa lite och sen sova, Natti!


jag i detta nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0