black swan

asså har precis sett denna film och jag är fortfarande helt tagen av den...
under hela filmen hade man en obehaglig känsla och jag vet inte riktigt hur jag ska förklara denna film.
det är iaf en psykologisk thriller som handlar om en balettdansös, och man vet nästan inte vad som är verklighet,dröm eller hallucinationer i den här filmen, sitter fortfarande och klurar ut vad fan allt betydde, men iaf.. väldigt ovanlig film, thriller & balett i en och samma film, ah kolla trailern nedanför! spännande var den.



 

Kommentarer
Postat av: johanni

uuusch vad läskig!!!! det allra sista var ju ba för läbbigt...men måste verkligen se den ändp såklart den verkar riktigt riktigt bra! kärlek till skräckisar :D <3

2010-12-23 @ 00:15:04
Postat av: louiz

ah den var lite creepy alltså, men du måste se den iaf det är du och jag o skräckisar <3 :D

2010-12-23 @ 21:26:21
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0