best behaviour

ny dag och nya tag :) 

en kort dag i skolan, tisdagar är rätt sköna, men vi lyssnade på en jätteintressant föreläsning om ätstörningar/anorexi.. en tjej kom och pratade om sin egna historia hur allt började och tiden hon hade anorexia, och hur hon tog sig ur. Jag blev verkligen helt tagen, man förstår nog inte hur hemsk sjukdom det är förns man får höra det såhär ifrån en person som lidit av det, tycker också det var väldigt starkt att hon accepterar att detta hänt och går ut och informerar andra.

Efter det drog jag och amanda upp på stan, fick med mig lite kläder hem iaf haha, inget jag kan undvika tyvärr.. Men det var ju en nyårsklänning som jag skulle ha, men nej! Vi satte oss på mcdonalds när vi inte orkade gå runt mer och där blev vi sittandes och underhöll oss på alla möjliga sätt, haha så fula! :D Nu när jag kom hem hade asos fått in den klänningen jag ville ha i min storlek, så jag klickade hem den, men det verkar som att det blivit något konstigt för jag får inget svar men det står att betalningen är gjord -.- just my luck!
nu ska jag försöka plugga lite, och senare blir det sista DH avsnittet.. och imorgon får vi lång sovmorgon för att sedan se dans tvåornas produktion, och sen slutar vi. (Y) tummen upp på det & jag taggar helg då viktoria fyller 18 och ska ha party

lateroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0