be true to who u are

Måndag och imorgon går vi på jullov, så sköönt och behövligt, dock kommer jag behöva plugga på lovet men det måste göras! Ja helgen har varit väldigt bra, i fredags var vi som sagt på frimis och det blev en så sjukt rolig kväll, det var flippp på dansgolvet i mitten med tjejerna, väldigt värt. I lördags så fyllde viktoria äntligen 18, så först var vi hemma hos henne och åt och förfestade och sen drog vi mot frimis igen, och det blev två grymma utekvällar i rad!

Igår sov jag sjukt länge, det var redan mörkt när jag vaknade haha, mamma & jag åkte för att hyra film och sen vart det mys framför tv resten av dagen! Idag har jag varit i skolan och sen åkte jag och mum till marieberg, åt kinamat (hehe) och jag fick med mig lite kläder hem, och så har jag kikat på lite julklappar jag ska fixa i veckan.
Nu ska jag lyssna på lite musiqqq, får se om jag får några bilder från i helgen som jag kan visa. PUSS


jag angelica och malin ( bild från project:cold case )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0