23 december

har gått och blivit sjuk nu lagom till julen, så har sovit mig igenom de två senaste dagarna och så har det blivit en massa filmtittande och nu mår jag bättre iaf. det är verkligen en tradition att bli sjuk för mig på jullovet, lyckas alltid med det, sist låg jag sjuk nästan hela jullovet. det är väl för att man får ledigt och kan slappna av antar jag, när jag annars har så mycket stress för mig är jag väl inte van att bara ta det lugnt! japp idag har jag och mamma gått på m-berg i kaoset, fixade julklappar,jag hade inte köpt en enda innan, haha brukar vara så att jag är ute i sista sekund, men nu var det extremt, dagen innan julafton, bra jobbat louisee! Nu har jag precis suttit och slagit in alla klappar, känns ganska skönt nu, men egentligen kan julklapparna kvitta, det är familjen i all ära som är viktigast. 

jaja,snart ska vi väl ta fram lite julgodis som vi gjort, hela kylskåpet är fullt så det räcker nog fram till nästa jul ... nästan iaf!

imorgon blir det frukost hemma hos pappa, blir upphämtad tidigt och senare kommer mamma och hämtar mig och så åker vi hem till mormor & morfar i kumla och där stannar vi kvar, som vi gör varje julafton!
julen är ändå ganska mysig eller vad tycker ni? men efter julafton, då ska fan all snö bort och det får gärna bli sommar på dirr!

 
mamma & jag gjorde lite marsipanfigurer doppade i choklad igår



God jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0