in love with you boy

hey ya'll hey ya'll
don't you let nobody tell you to grow up and give up on your dreams (8)

hemma från sthlm & bounce, så grymt kul som alltid.. Önska jag bodde i sthlm och kunde dansa för de jämt, och andra tunga lärare. meeen, det får vänta ett år till. sista året som gäller nu, och sen kan jag sticka och göra vad jag villl, så skööönt! Nu blir det hårdsatsning på dansen, så ser fram emot till allt sätter igång på riktigt nu. har förörvrigt gått och skaffat mig rasta, yes. annars så suger det att sommaren är över, annars är allt riktigt bra (a)

kissses and hugs.  är lite smått avundsjuk på min syster som åkte till london imorse, utan mig .... men jag hoppas på att jag & johanna kommer iväg i höst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0