fresh start

hallo!
skolan började idag då, skön start, lite info och planering och sen fick vi sluta. imorgon ska vi 'skola in' de nya dansettorna, och då ska vi leka lite lekar med dom och jag och amanda ska hålla i en dans, så vi stannade och korrade efter vi slutat. det gick snabbt o bra, och sen åkte vi till stan en stund, köpte lite nya skolblock osv.. urghh, men det är ju ett måste! resten av dagen har jag bara chillat hemma hos amanda :) nu börjar väl plugglivet snart, men har inte riktigt fattat det. vi ska åka på en liten tripp med klassen och övernatta torsdag- fredag, jag, vandra, och skogen, och tälta?! det går inte ihop, men kan bli kul hahaa.
nu ska jag slänga mig på soffan :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0