5 augusti

shuu
har blivit sämst i världen på att blogga, men det blir nog bättre till hösten när vardagslivet kommer igång, om jag nu ska fortsätta? Igår firade vi emma nordin som fyllt 18, hon styrde poolparty och sen blev det utgång till ritz, smygpremiär för mig på krogen, och det var en så sjukt lyckad kväll, tack till allihop som gjorde den värd!! Nu är det ju bara lite mindre än en månad kvar tills jag fyller 18 & då är det min tur att styra ;) jepp, sitter här med mamma och kollar film från när man var liten, malta år 1999 haha då hade man inga problem inte! imorgon åker jag till stockholm, på mån-fre är det bounce summer camp som gäller, weey big ups

yesterday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0