31 augusti

skolan är igång på riktigt nuuu, har redan fått läxa och redovisning på måndag i engelska C, igår körde f-linjen igång också, lärde känna varandra och lite dans blev det, och det känns skönt. har vart på stan med tjejerna idag en stund efter skolan, hittade lite nya kläder som jag ska hämta imorgon, och fick med mig en jacka hem idag, så behövligt.. varför blir jag så glad av att shoppa? :D ange följde med mig en stund hem, vi satt och snackade en stund. Nu ska jag ta och laga lite mat och sen iväg till markurells på core med f-gänget ;) dags att komma i form igen efter sommaren. Är bara så sjukt taggad på livet just nu!! fredag fredag fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0