vårlycka

jag är såhääääääär lycklig, jag vet inte varför, kan vara för att jag,louise & viktoria haft en superdag :D åkte upp på stan och mötte glada esteter, glädjen smittar av sig direkt, sen åt vi på donken, gick i nån affär och sen köpte vi glass & satte oss i solen, så mysigt:) Sen drog vi vidare för att dansa, och eftersom att vi hade sånt skönt väder och vi ville vara ute så var vi ute och tränade istället, så väärt måste jag säga. Sitter här och käkar lite och funderar på vad jag ska göra nu, har lust och ta en promenad tror jag, ja det får nog bli så haha! Imorgon är det bara dans som gäller, så jobbigt att jag inte kan köra fullt ut pga min höft -.- Efter skolan ska jag iväg och fixa naglarna, sen kanske iväg och köpa lite grejjer till mitt rum.


bjuder på lite bilder på louise och viktoria ;) och en låt,mhha




 

Kommentarer
Postat av: (A)

tung blogg! blogga mera!! :)

2010-04-13 @ 14:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0