use somebody

hallå där.
nu har jag mycket att catcha up er med.. men veckan har varit grymt bra, vi började skolan i onsdags, och vi har bara haft dans i skolan onsdag-fredag, vi hade FRANK som gästlärare i commercial jazz vilket var GALET KUL, och flamenco med nån tjej i långkjol och klackar... mindre kul hehe. Jag lyckades skada mig rejält i torsdags iaf, överansträngd höft så kan knappt lyfta upp vänstra benet, jobbigt att gå osv.. Har aldrig varit skadad och kommer inte klara av att vila ifrån dansen till det är över, borde göra det om jag ska vara svart men kan inte slita mig som sagt. Och igår kollade vi på risbergskas vårshow, som 3orna från estet och dom som valt inriktning som har med musik & dans att göra gör varje år. Nästa år är det vår tur, jaaråå! :D Jaopp, annars har det varit mycket dans, både i skolan och utanför skoltid i veckan.

Igår styrde johanna hemma hos sig med alla tjejer, i sitt slott.. Vi fick ''trerätters-middag'' och champagne, mmhh riktigt trevligt. Sen när de stora barnen som fyllt 18 drog till krogen vilket var tre av elva fick resten av oss småbarn gå hem. Jag,emmelie och viktoria drog hem till e&l lägenhet en stund och sen kom thim och hämtade upp mig och vi skjutsade hem viktoria. Nu orkar jag inte skriva mer för tillfället och ni orkar säkert inte läsa så lika bra att sluta. PUSS later


risbergskas vårshow.




dåliga outfitbilder.







fler bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

more pics :)

2010-04-11 @ 15:01:51
Postat av: emy

äre thim som är din boy? :)

2010-04-12 @ 01:12:39
Postat av: louiz

han är min boy, men inte min boy på det sättet haha, vi är bara vänner :)

2010-04-12 @ 14:11:03
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej, men jag mena på det andra sättet, så det är någon annan? :)

2010-04-14 @ 02:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0