u got you're high heels on

den här helgen har gått överdrivet snabbt, craazy.
igår kväll kom thim till mig och vi typ lagade mat kollade film, åt jordgubbar bland annat, ÅH blir man inte taggad till sommaren eller?! och så idag har man väl typ segat halva dagen, cyklade iväg till dansen i det underbara vädret, kunde inte vara med eftersom jag är skadad, hoppas verkligen den försvinner till dansens dag 29 april, kommer dansa ca 7 olika danser.. Det blir kul, men då lär jag vara i form så bäst att vila om jag ska vara med! Har kollat några gossip girl avsnitt nu innan jag ska lägga mig, jag vet det har varit rätt tråkiga inlägg på senaste tiden, ska bättra mig.. så säger jag ofta men ibland har man bara inte tid & ibland har man, kul att ni kollar in här iaf.
Puss godnatt


Kommentarer
Postat av: Amandusvanessa

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2012-06-22 @ 11:59:52
URL: http://amandusvanessa.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0