i think about you too

Fan, ja tror jag är sjuk.. igen?! Jag kokar rent ut sagt, mitt huvud dödar mig och jag är förkyld. Förut powerwalka jag in till stan för att gå & dansa, ett gäng från entré ska gå ihop och köra lite till dansens dag som alex och thim har koreograferat, ännu en till dans, men jag borde inte gjort de för nu är jag död. Jaja, men det kunde vart värre, ingen har väl missat vulkanutbrottet i island som har gjort så att inga plan överhuvudtaget kan lyfta, för att askan ligger i luften.. Och min vän Sara har haft oturen med sig, hon har varit i Barcelona och skulle åka hem idag, och nu har hon fastnat på amsterdams flygplats, de kommer ingenstans och de måste sova på flygplatsen, de kan heller inte checka in på hotell eftersom att det är tusentals människor i samma sits och alla hotell inom några mil är fullbokade pga det.. nej usch, i feel for her, hoppas planen börjar gå snart!

nu ska jag kasta mig i sängen och hoppas jag tillfrisknar! En sak till, jag hatar när dolt nummer ringer och jag brukar oftast inte svara, och i flera veckor har det ringt dolt på kvällarna, de gånger jag svarat så är det tyst, ingen säger något. shit, sluta, är det viktigt ring vanligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0