i dont like the look of it

hallå
dagen har gått sjukt snabbt enligt mig. började med engelska B nationella- speaking, vilket gick förvånadsvärt bra! I slutet av dagen var det massage som gällde, var ett tag sen, så vi repade lite rygg & ben. Sen gick vi ner och dansa, har dansat från 17 - 21.30 då jag och thim som alltid blir kvar sist drog! Nu värker mitt huvud och muskler och ah, jag har alltid ont någonstans nu för tiden.. det är så mycket på en gång liksom! Nu ska jag käka, och så blir det tidigt sängen , JATACK! Imorgon och onsdag är det dans som gäller, vi blev typ klara med allt idag.. Att man aldrig lär sig bli klar innan, haha. Ni får ej glömma och kolla när vi uppträder på torsdag och sen har vi lite andra gig på G i maj, bl.a Schools out & Yeah- festivalen! pöss

(kan hända att en liten teaser kommer upp här på bloggen, en oseriös sådan)

idag fyller denna snygging 18 år, det får vi inte glömma!!!
GRATTIS ANGELICA HÅKANSSON, big love ♥


snygga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0