febrig

Hello. Gårdagen var mys med massa påskmat och påskgodis hemma hos mormor och morfar, man trycker ju i sig tills man knappt kan stå.. exakt som julmat, lite tjatigt? Men det är väl det som är saken haha! Jag fick feber under dagen, eller jag har gått och känt mig hängig i två dagar nu och sen tog jag tempern och då visade det sig att jag faktist hade feber. Mådde bättre senare mot kvällen då jag drog mig mot Örebro, hem till lorena och firade johanna lite i förväg inför nästa helg tsm med lorre,johanna,omar och adam. Tog mig hem runt 2 och fick med mig sällskap hem också hihi. Snart ska jag äta & sen iväg på dans, får se hur mycket jag orkar i och med febern, jag vet man ska inte dansa alls om man är sjuk.. men kan verkligen inte bara sitta & kolla på!! Stupido.
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, mina planer är att ha disneymaraton med thim, passar perfekt när man är seg. later


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt klänningen? :)

2010-04-04 @ 17:16:02
Postat av: Anonym

från bikbok :)

2010-04-04 @ 19:56:16
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: sp

vad är det ni dansar under lovet ? :)

2010-04-05 @ 00:12:40
Postat av: Anonym

mixed avancerad på söndagar, vi hade inte lov :)

2010-04-05 @ 23:55:26
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0