do u want me to speed it up, speed it up or go slow?

godkväll på er ;)
har precis kollat desperate housewifes, missade halva haha. Jag var och mötte thim på stan, vi åt lite donken & sen gick vi runt och snacka lite bara. Är så glad att min 'höftskada' börjar försvinna mer och mer, jag har faktist inte dansat fullt ut på ett tag, duktigt av mig :) en fråga till er läsare, är det jag skriver om intressant eller finns det något annat jag borde skriva om mer eller mindre om? Såklart så tar jag ju inte med hela mitt liv här i bloggen, men delar av det, hojta till :) Gillar kommentarer, u know it. kisses


posarn?


Kommentarer
Postat av: .

Det du skriver är intressant men vore ännu roligare med mer bilder och sånt :) gillar din blogg

2010-04-14 @ 10:28:41
Postat av: Anonym

är du och tim tillsammans?

2010-04-14 @ 18:45:19
Postat av: Anonym

Jag har haft thim som danslärare.

jag går också på entre

2010-07-26 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0