could you be loved

Hellou..
Längesen jag kände mig såhär utvilad, har legat i sängen tills nu halv 2, har sovit, vaknat,somnat om,ah lovely! Så skönt att vi är lediga både idag & imorgon. Lovet har varit lyckat faktist även fast jag varit lite sjuk osv, men annars känns det som att det varit ganska långt och behövligt. Igårkväll kom thim till mig, vi cyklade och köpte pizza och sen kopplade vi in den gamla vhs:en och började vårt disneymaraton, wiee.. så värt :D Vi slutade väl kolla vid 3 halv 4 skulle jag tro. Somnade sen & när jag vakna så var thim i skolan, hihi den kändes skönt att slippa gå upp jag med.. Ikväll blir det bio med pappsen, tidig kväll, och sen får vi se vad som händer efter.
Puss


thims hand & disneyfilmerna wiho


Kommentarer
Postat av: Gunnaredel

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-12-19 @ 06:58:25
URL: http://gunnaredel.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0