big booty judy

godkväll/natt.. fyfan vad död jag är, helt slut, totallt mörbultad!! Dans från 4 - 11 med en liten paus!  OMG, tänk er själva? Är iaf riktigt nöjd med oss, börjat tränat med fabulous igen, vi har haft uppehåll pga att vissa var otaggade, men nu är vi tillbaka med lite ändringar, och det kommer bli hella good! Så vi har koreograferat en massa massa idag/ikväll, ska bli klart till på dansens dag, kul comeback sådär. Annars ska jag dansa för mkt den dagen, snart uppe i 10 danser? Ah, men det är livet som dansare, vad säger man blod,svett & tårar men mest av allt kärlek, man lägger ner sjukt mycket tid i det.. och det är ju det jag lever för, det är kärlek. Just nu känns de som jag skulle kunna ramla ihop när som helst,bäst att avsluta. (Nej, jag & thim är inte tillsammans bara jättebra vänner, får kommentarer om det hela tiden så nu behöver ni inte undra över det. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0