an angel that left us to soon

shu.
kom hem vid 5 halv 6 ungefär, vi dansade men var extremt trött idag, så jag måste nog ta en powernap innan jag ska iväg igen. Ikväll blir det nämligen Bowling med sara,nela & andrea :) det var ett tag sen man gjorde det så får se hur det går haha! Nu har jag städat lite i mitt rum och har gjort en egen canvas tavla som jag beställde precis, har en till som ska sitta bredvid, så när den andra kommer kan jag äntligen sätta upp dom.

den kommer bli ungefär såhär:


later


Kommentarer
Postat av: sara

vart gör du tavlorna?:D

2010-04-04 @ 16:28:00
Postat av: Anonym

ifolor.com :)

2010-04-04 @ 19:57:11
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0