19 april

Hellu, fan vad kass jag varit på att skriva här i helgen! Min helg har iaf varit toppen, vädret mindre bra, varför kan det inte vara lika fint väder som förra veckan :( stupido swedi! Aja, ville bara visa att jag lever med detta inlägg och att jag har massa plugg kan jag berätta, nationella i engelska börjar nästa vecka, så håller på att förbereda sig inför det. Muntlig på fre också! Kul liv? Men sen har vi ju massa att se fram emot, på onsdag blir det ' lunchkonsert' av alla oss dansare i aulan på risbergska, lite pepp inför dansens dag som är nästa torsdag! Så till det håller vi på och tränar för fullt, både i skolan och fritiden så det är fullt upp. Nu ska jag ta tag i plugget,
see ya


var på stan med viktoria & louise förut, köpte denna baseballtröja/jacka som halva sverige går runt med nu
ville igentligen ha en mörkblå med vita ärmar,
men dom är slut i hela sverige, så då fick denna duga sålänge, men den är snygg den med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0