14 april

Shulilu.
Vädret håller i sig, så skönt att kunna sitta ute och känna att de steker! Haft en skön dag som började med teater & slutade med idrott. Tänkte att jag skulle sätta mig lite ute på balkongen innan jag går & hämtar lillebror.. Efter det drar jag iväg till dansen fast innan det måste jag byta en sak på stan, och sen drar jag & thim iväg och möter tjejerna och så ska vi träna lite meeer, så det blir ingen uppdatering förns senare ikväll så att ni vet det . Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi :*



Kommentarer
Postat av: Armanamal

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2012-01-26 @ 09:47:48
URL: http://armanamal.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0