you'll find a way

hello:)
chill dag idag verkligen. började 10 med street i skolan, sen MUD = musik för dansare. sen fick vi sluta tidigare än schemat.. drog till lou & ems place med vickan.. chillade med vänner & fresh prince, och hade det lika kul som alltid tsm.. sen skulle vi igentligen träna med gruppen men det blev det inget idag eftersom vi inte var hela teamet. Sen drog jag,louise & emmelie en powerwalk lite senare, mkt skönt! har precis kollat på SYTYCD, näst sista programmet & imorgon är den riktiga finalen. vet redan vem som vinner & jag ska inte säga för mkt, men den personen förtjänar de.. imorgon börjar dansen på danskolan igen, blir kul med ny street lärare & allt ifrån sthlm.  nu ska jag väl duscha och gå till sängen. puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara säga att om du inte sätt denna videon tycker jag du borde titta på den..

http://www.youtube.com/watch?v=b61tKcS496Q&feature=channel



inget illa menat mot dom men jag fick mig ett gott skratt idag iallafall

2009-10-19 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0