you should be here and kiss me godnight

dagen började med balettlektion, & produktion, sen S-block, för kul lektion idag fkts... kunde inte vara tysta och massa skrattanfall bara för att vi började lektionen med att säga '' vi har börjat lyssna & blivit bättre på lektionerna'', men sånna dagar behövs också! ;) idag har jag inte gjort mycket, jag råkade somna när jag kom hem.. och nu har jag kollat på idol, en sån dag helt enkelt. Imorgon har alla andra studiedag, men inte vi dansare för vi ska jobba med produktionen -.- vill också sova, men helg imorgon och jag tycker att denna vecka gått snabbt, bara jag som tycker det? imorgon blir det chill med tjejerna hemma hos viktoria :*

you're not the one that I fell in love with.. you're someone else that I dont like. It's sad that it have to end like this, when our love was so damn beautiful..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0