update-20 september

min helg har varit great.. taggad på livet förövrigt.

fredags: träffade fia och sen gick vi och mötte R och hans kompis, chillade ute ett tag, tills jag gick upp till mig och senare på natten tog jag en promenad med R igen.. kul faktist, för det var ett tag sen.. och sjukt längesen man var ute i kumla så stötte ju på lite folk man inte snackat med på ett tag..



lördags: sov länge, och sen gjorde jag mig iordning för att gå på bio med lorena & johanna, (den tidiga) vi såg the ugly truth & jag rekommenderar den, sen gick vi och åt på saigon, och senare drog jag vidare till ida, vi drog förbi alixandra & viktoria en snabbis, och sen hade vi det kul med våran sjuka humor, somna runt halv 4 efter en nattfilm..
idag,söndag: tog ett tidigt tåg hem imorse, gick & la mig en stund till för jag var sjukt trött, sen gjorde jag mig iordning för att spela in en musikvideo som sagt, vi fick freestyla i den.. lite dancehall & hiphop, det var fettt! Skönt folk också, så hade det mkt bra, det var ifrån 1 till klockan kvart över 4, kommer mer och säkert klipp när det är klart. och så fick vi skynda oss till mixed-avancerad på entré, iaf jag sträckte mig som fan under inspelningen!! inte bra nu till helgen och allt då vi ska uppträda och hoppa ner i spagat, det var just så jag sträckte mig också -.- iaf, har nu duschat & kollat på top model & ska fixa mig inför sängen snart, jag är DÖD.. hård dag som tagit på krafterna, men så kul :) g'night

hayat, alltså du är så grym tjejen!! ( filmat idag när vi tog ett break )
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första, vad är det för misikvideo, och vems? För det andra så stavas inte musikvideo med stort M det stavas med litet m i början för det är inte ett namn på någon eller något, och du har konstigt nog skrivit det två gånger nu, tyckte det var fett störande. förlåt men kände mig tvungen att informera dig om det!!

2009-09-20 @ 20:47:31
Postat av: Anonym

hi hater.. om jag fick berätta det skulle jag väl antagligen sagt det, det kommer näre kmr, men det är en några ifrån Örebro! nämen TACK för att du rättar min 'stavning' det verkar ju vara så noga för dig så då ska jag ändra fröken :D

2009-09-20 @ 20:52:32
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw, skriv ditt namn istället om du ska sätta mig på plats? :)

2009-09-20 @ 20:54:42
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: louise

hayat är så jävla grym asså!!!!!!!!!

2009-09-20 @ 21:08:43
URL: http://llouiseg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, du uppfatta det där fel och jag uttrycke kanske mig en aning fel. Inte meningen alls att verka hatisk på något sätt, var bara så tvungen att skriva det för det såg jätte konstigt ut, gick ju inte att undvika. Förlåt om du tog illa upp. Och jag är ingen "hater". Man måste¨faktiskt kunna ta negativ kritik om man ska skriva blogg, inte bara positiv:)

2009-09-20 @ 21:24:35
Postat av: Anonym

Visst kan jag ta negativ kritik, men ska man säga negtiv kritik kan man säga de på ett bra sätt tycker jag iaf.. och jag tyckte inte att det var största grejen med ett M eller ett m.. hehe :) men om de störde dig, så klart du får säga det.

2009-09-20 @ 21:47:17
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Lou Ceder

Haha!! Louise, jag ville bara informera dig om att jag tycker anonyma människor är väldigt störande! Jag menar, dem är ett klart bevis på att man inte vågar stå för det man säger ;)



PUSSI

2009-09-21 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0