torsdag

jahapp, ännu en dag avklarad på veckan och den har gått galant, balett & produktion, och s-block och så kommer mina torsdagar alltid att se ut framöver.. Produktionen går framåt, och vi fick se allas 'halvklara' koreografier idag och det ser ut att bli hur bra som helst, så sjukt kul! sen hade vi prov på Afrika, och det kändes som att det gick jättebra.. Iaf, jag tar ju alltid tåget hem varje dag, och nu har jag fått för mig att i dom gammla tåget kan man inte andas för att då får man svininfluensan (bara för att de luktar äckligt)...hm, ja vad är de för fel på mig undrar ni, och så var det såklart ett sånt idag och jag som hade köpt med mig mat ifrån saigon, och nu har ju maten blivit smittad -.- .. ironi! Nu ska jag äta min smittade maaat

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0