te amo

hoho, var är ni idag? no comments -.-

tänkte bara säga godnatt.. och att rabih i idol, hans röst är ju som en ängel, och greys anatomy hade säsongsstart idag och det var fett sorgligt.. men åh så bra det är. imorgon ska jag upp och ha balett lektion, he-he kul med denna värk. på kvällen blir det iaf bio med mina bästa ladiez ♥ jag tror att vi ska se inglorious bastards. vill ha heeelg nu & jag vill färga om mitt hår igen, för det har redan blivit brunt och jag vill ha svart.. G'NIGHT



Kommentarer
Postat av: Anonym

asså visst det är kul med kommentarer och så, men du kan inte förvänta dig att du ska få kommentarer i varje inlägg eller hela tiden heller ... du är inte storbloggare så det brukar vara så. tycker du borde chill down lite för du får endå rätt många kommentarer faktist

2009-09-30 @ 22:54:45
Postat av: Anonym

nej självklart kan man inte få det :)

2009-09-30 @ 23:00:30
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är endå otroligt bra och intressant. hur många läsare har du ? =)

2009-09-30 @ 23:22:47
Postat av: Anonym

hjärta ditt hår, så schnygggggt!!

2009-10-01 @ 16:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0