my ladiez

hey.. tänkte skriva ett kortis inlägg, skolan idag, två lektioner, sen åkte jag hem, hårsalongen & färgade håret, typ svart, äntligen!! in till örebro och träna med gruppen, hade lite mini audition för sara för att hon inte kan komma imorgon, men alla andra BE THERE kl 17.00 svänghjulet,oki! efter träningen köpte jag mig mat ifrån saigon, det var längesen, sen tog jag tåget hem för att möta fia, vi satt och snacka lite ;) har precis kommit in och ska fixa lite tills imorgon. kisses

det här fick jag av mina sötisar i lördags, tack & TACK för att ni finns ni är det underbaraste jag har!!



livet ahaha..

Kommentarer
Postat av: Klara

oj, såg din kommentar nu så det var ju lite sent. Men jag har fullt upp så skulle nog inte ha tid om det var så att jag skulle få vara med :/ Men hoppas ni hittade någon bra!

2009-09-08 @ 18:47:52
URL: http://klarak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0